مشخصات، قیمت و خرید تلویزیون اولد 2021 ال جی مدل 55b1

جدیدترین اخبار استانها را در این وبلاگ بخوانید.

مشخصات، قیمت و خرید تلویزیون اولد 2021 ال جی مدل 55b1

۲,۱۱۱ بازديد
با استفاده از قابلیت جست‌وجوی صوتی شما می توانید از طریق فرمان های صوتی یک فیلم یا حتی بررسی وضعیت اب و هوا یا هر ان چه را که می خواهید پیدا کنید و دیگر لازم نیست حتما از کلیدهای کنترل از راه دور استفاده کنید. در صورتی که توان خرید تا این مبلغ را ندارید میتوانید از سری های 8 ال جی sm8100 رو انتخاب کنید. با سلام.من میخواهم یک تلویزیون ۵۵ اینچ ال جی بخرم ولی میخواهم دارای ریسیور نباشد ک معمولی باشد چه تلویزیونی پیشنهاد میکنید. اما یکی از مشکلات و نقاط ضعف این نمایشگر در برابر محیط‌های بسیار روشن است. یعنی اگر نور محیط بیشتر از استانداردهای تعیین شده برای کنتراست و HDR در این تلویزیون باشد، دید نمایشگر به شکل چشم گیری کاهش می‌یابد و شما نمی‌توانید تصاویر را به خوبی بیننده باشید. این حالت بیشتر در هنگامی رخ می‌دهد که تابش نور آفتاب مستقیم رو به روی نمایشگر باشد.

مقایسه کیفیت تصویر در تلویزیون 55B1 الجی و تلویزیون 65اینج 4k هایسنس Oled مدل U7a

از جمله قابلیت‌های این نمایشگر که سونی به صورت اختصاصی بر روی آن کار کرده است می‌توان به زیبایی ظاهری تلویزیون اولد ال جی 55B1 نیز اشاره کرد، که جلوه فوق‌العاده‌ای به دکوراسیون شما می‌بخشد البته پایه‌های نگهدارنده استیل بسیار ظریفی که در این نمایشگر وجود دارد زیبایی آن را چندین برابر کرده است. همچنین ضخامت ۷.۱ سانتی‌متری این نمایشگر مخاطب را در هنگام پخش مجذوب خودش می‌نماید و این در نوع خودش برای خریداری که به زیبایی ظاهر محیط اطرافش اهمیت می‌دهد می‌تواند نکته قابل توجهی باشد.
به طور مثال، شاید فردی در نهایت قصد خرید کیولد Q80T را داشته باشد اما در آخر به دلیل بودجه پایین، سراغ سایز ۵۰ اینچی برود؛ اگر بی‌گدار به آب بزند بدون شک در این مورد دچار اشتباه بزرگی می‌شود چون 50Q80T برخلاف سایزهای دیگر این محصول دارای سرعت رفرش ۶۰ هرتزی بوده و از HDMI2.1 پشتیبانی نمی‌کند. چنانچه کمکی از دست ما ساخته بود، خوشحال می‌‍شویم از طریق بخش نظرات پرسش یا مشکل خود را با ما در میان گذاشته تا در زومیلو پاسخگوی شما باشیم.

تلویزیون 29 اینچ سامسونگ را بخریم یا 55 اینچ B1 الجی؟

صفحه نمایش در تلویزیون اولد WRGB است و در تلویزیون های LED و یا QLED از نوع RGB می باشد. اولد موجب می شود تا هر پیکسل به ثورت مجزا خاموش و روشن شود و این ویژگی کنتراست تلویزیون اولد را به بی نهیات نزدک کرده و زمان پاسخگویی صفحه نمایش را افزایش داده است. میلیون ها پیکسل OLED به طور مستقل از خود نور ساطع و پخش می کنند و می توانند کاملاً خاموش شوند.

همچنین فناوری جدید Dolby Atmos صدای بسیار فراگیر چند بعدی را به شما تقدیم می کند. یکی دیگر از این فناوری ها برای این تلویزیون فول امکانات، بلوتوث است، این تکنولوژی یک مزیت بسیار بزرگ برای این محصول به حساب می آید. همگام سازی صدا از دیگر امکانات این سیستم صوتی تلویزیون B1 ال جی است که اجازه می دهد صدای تلویزیون را در سایر دستگاه های دیجیتال (که از این فناوری پشتیبانی می کنند) بشنوید. سیستم صوتی تلویزیون B1 ال جی توانایی پاسخگویی به انتظارات کاربران را دارد و شما در این تلویزیون برای شنیدن صدایی فراگیر و واضح نیاز به هیچ دستگاه دیگری ندارید. پردازنده تصویر a7 این کار را با نمایش طیف وسیعی از رنگ ها و از بین بردن نویز موجود در تصویر انجام می دهد تا بتواند گالری از رنگ هایی که به طبیعت نزدیکتر هستند را جلوی چشم شما ظاهر سازد.

صدای خارق العاده تلویزیون هوشمند Oled ال جی مدل 55b1

هدف بامیرزا همواره ایجـاد رونـدی همیـشگـی از تجـربـه ای عالـی برای مشتـریـان و کلیه افراد در هر زمان و مکان بوده است. فرقی نمی کند خریدار باشید یا فروشنده ، از هر قشر و در هر سطح و هر جایی باشید ما مشتـاقانـه امیدواریم تجـارت الکتـرونیـک بخشـی از زنـدگـی روزمـره شمـا شـود و هر زمان در صدد به روز بودن هرچه بیشتر شما قدم بر می داریم . فروشـگاه دوزین کالا وارد کننده یا تامین کننده کالا نیست.بامیرزا با ارتباط با تامین کننده های مطمئن کالا٫سفارشات مشتریان را تهیه و ارسال میکند.
به این صورت که شما برای خرید نیاز به بررسی و شناخت تامین کننده ندارید بامیرزا به عنوان نماینده شما , شرایط خرید کالای اصلی را برایتان فراهم میکند. الان نوبت به این رسیده است تا نحوه عملکرد یکی از رکن‌های اصلی تلویزیون که از آن به عنوان هسته‌ی مرکزی یاد می‌شود یعنی موتور پردازشگر تلویزیون را مورد نقد و بررسی قرار دهیم. ال جی در هنگام ساخت تلویزیون 55B1 از تراشه پیشگام و پیشرو در صنعت α7 Gen4 AI processor 4K استفاده نموده است. این تراشه قدرتمند با داشتن یک الگوریتم یادگیری عمیق محتواها را تجزیه و تحلیل و بهینه سازی خواهد کرد سپس آن‌ها را با بالاترین کیفیت و وضوح ارائه می‌دهد.

همان طور که می‌دانید شرکت سونی همیشه در طراحی صفحه‌ها و پنل‌های نمایشگر یکی از پیشتازان این عرصه بوده که یکی از بهترین پنل‌های LED خودش را نیز در این تلویزیون استفاده کرده است. همچنین در این نمایشگر از قابلیت فوق‌العاده پردازش تصویر استفاده شده به گونه‌ای که شما می‌توانید با استفاده از موتور پردازشگر تصویر X1 این تلویزیون و قابلیت اتصال HDMI2.1 بالاترین کنسول‌های بازی را متصل سازید و از دیدن آن‌ها با کیفیت تصویر 4K نهایت لذت را ببرید. هدف از اشاره به این مدل در لیست بهترین تلویزیون 55 اینچ، معرفی یک تلویزیون 8K بوده تا شما بیشتر با این قبیل محصولات آشنا شوید. کیفیت تصویر 8K دارای رزولوشن 7680×4320 پیکسل بوده، یعنی در این نمایشگر بیشتر از 33 میلیون پیکسل وجود دارد که در نوع خود این تراکم بی نظیر است.

چون تمرکز ما روی تلویزیون های برند اصلی هستند متاسفانه اطلاعات دقیقی در مورد تلویزیون های مونتاژ داخل نداریم. لطفاً راهنمایی کنید با این خواسته هایی که دارم چه تلویزیونی نزدیکتر هست به خواسته های من. دوزین کالا از ساعت 9 تا 23 در تمام روز های هفته آماده پاسخگویی به شما می باشد. کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب زومیت تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است. با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. نحوه پرداخت به صورت پرداخت درب منزل بوده البته راهنمای نحوه پرداخت وجه فروشگاه را مطالعه کنید.

تلویزیون 55B1 جزء تلویزیون هایی است که هنرمندان سینما عاشق آن هستند زیرا دارای کنتراست بی نهایت می باشد و با حالت FILMMAKER MODE™ می تواند دیدگاه فیلم سازان را در اختیار کاربر قرار دهد تا از این دیدگاه نیز بتواند همه آنچه می خواهد را نگاه کند و لذت ببرد. ال جی برای اینکه از جزئیات صاف و تیز تصاویر لذت ببرید از تکنولوژی بسیار جالب OLED Motion استفاده کرده است. این فناوری به صورت ابتکاری فریم متوالی تصاویر را مقایسه می کند و هرجا که پیکسلی از تصویر حذف شده بود با استفاده از رنگ های کناری و به صورت بسیار طبیعی آن ها را بازسازی می کند و در عین حال عمق رنگ مشکی را افزایش می دهد. در نتیجه با استفاده از این فناوری بسیار پیشرفته شما هرگز شاهد تصاویر تار و با کیفیت پایین نخواهید بود و می توانید از نگاه کردن به تصاویر طبیعی لذت ببرید.

این تکنولوژی ها در کنار یکدیگر باعث میشوند تا وضوح بالایی را در اختیار داشته باشید. همچنین پخش صحنه ها به صورت سریع و هماهنگ باعث میشود تا شانس برنده شدن افزایش پیدا کند. تلویزیون های اولد ال جی از سرعت پاسخگویی 1 میلی ثانیه برخوردار هستند که در نوع خود بی نظیر است. اما اگر دنبال مدل حرفه ای تری هستید بهتر است سراغ تلویزیون C1 و تلویزیون G1 بروید.

بر اساس ویژگی

در اواخر سال؛ این شرکت یک مدل حتی ارزان تر به نام تلویزیون ال جی A1 را معرفی می کند اما در حال حاضر B برای ال جی به معنای مقرون به صرفه بودن است. کلیه محصولات این فروشگاه اصلی بوده و با ضمانت اصالت در اختیار مشتری قرار می گیرد. شما می توانید محصولات مورد نظر خود را انتخاب کنید و در صورت نیاز مشاوره هم داده می شود. تولید محتوا مطابق با منابع دسته اول و واقعی می باشد، بنابراین وبلاگ می تواند بسیار کمک کننده باشد. داشتن صدای چند بعدی در تلویزیون 55B1 ال جی سبب شده است تا شما در حین مشاهده تصاویر این دستگاه، به شکل ناباورانه ای خود را بازیگر یا کاراکتر اصلی محتوا بدانید. همین حس حضور اصلی در صحنه محتوای نمایشی، واقعی بودن آنچه که در حال دیدن آن با تلویزیون B1 هستید را بهتر و بیشتر از قبل عیان می کند.

تلویزیون با طراحی زیبا شرکت ال جی همچنین با موتور پردازش تصویر Triple XD Engine دارای تجزیه و تحلیل رنگ بیشتر و کیفیت... محصولات خانگی شرکت ال‌ جی به خصوص تلویزیون‌ های هوشمند آن، در بازار جهانی از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و حتی در کشور ما نیز این تلویزیون های هوشمند به خوبی به فروش می رسند. از جمله مدل هایی که در سال ۲۰۲۱ توسط برند ال‌ جی تولید گردیده است B1 نام دارد. این مدل در سایز ها و اندازه های متفاوتی بسته به نیاز مختلف کاربران طراحی گردیده است که در این بخش قصد داریمتلویزیون ال جی 55B1 را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار دهیم.

تلویزیون های اولد ال جی به دلیل تصاویر فوق العاده واضح و دقیقی که نمایش می دهند به شما یک تجربه شگفت انگیز از تماشای تلویزیون خواهند داد.همچنین این تلویزیون که در ارائه رنگ مشکی خارق العاده عمل می کند و دارای حجم صد در صد رنگ است موجب می شود که دیدن فیلم ها و برنامه های تلویزیون برایتان بسیار لذت بخش تر باشد. ال جی پردازش تصاویر را در تلویزیون مدل 55B1 بر عهده پردازنده چهار هسته‌ ای هوشمند a7 Gen4 AI Processor 4K گذاشته است این پردازنده به قدری قوی است که می‌تواند تصاویر را در حد 4K تولید کند در کنار بهینه ‌سازی محتوای 4K، به تسهیل روند برنامه‌ها و اجرای بهتر آن‌ها کمک شایانی می‌کند.

به همین خاطر است که به نظر بسیاری از کاربران قیمت این تلویزیون واقعاً ارزشش را دارد. جدای از این مشخصات فنی بالا، ظرافت هنرمندانه ای هم در طراحی تلویزیون 55 اینچ ال جی B1 به کار رفته است که می تواند زیبایی خانه هایتان را چندبرابر کند. لذا، ژیارکالا خرید این تلویزیون که ترکیبی از هنر و نوآوری است را به شما خاص پسندان توصیه می کند.

اولد هنری سال 2021 ال جی

این تلویزیون از نیمه به بالا بسیار باریک است اما قسمت پایین تر آن کمی ضخامت دارد ولی با این وجود برای نصب بر روی دیوار گزینه بسیار مناسبی است چرا که فاصله چندانی با دیوار نخواهد داشت. تلویزیون های سونی در کل قیمتشون بالاست و سایز 55 هم که قیمت بیشتری دارند . شما می توانید بین دو برند سامسونگ مدل RU7100 و تلویزیون هایسنس مدل B8000 یکی را انتخاب نمایید. با خیال راحت خرید کنیدبرای دیدن مجوز های خرید اینترنتی فروشگاه اینجا کلیک کنید. برای خرید آسانتر و راحت راهنمای خرید را مطالعه کنیدبرای مشاهده راهنمای خرید اینجا کلیک کنید . فناوری Clear Voice III جهت از بین بردن نویزها و ناهنجاری‌های موجود در آن‌ها حضور پیدا کرده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.