خرید اینترنتی انواع مدل تونیک زنانه و دخترانه ترک

جدیدترین اخبار استانها را در این وبلاگ بخوانید.

خرید اینترنتی انواع مدل تونیک زنانه و دخترانه ترک

۲,۱۱۷ بازديد

مطمئن شوید که استخوان ترقوه و مچ دست شما در لباس قابل مشاهده است. چون به لاغر نشان دادن شما کمک میکند. بهتر است چاپهای کوچکتر، راه راههای عمودی یا سایه های یک دست را انتخاب کنید. اگر میخواهید پایین تنه تان را هم بپوشانید، میتوانید لباس بلند انتخاب کنید. اندام ریز: اگر استخوان بندی شما ریز است، توجه داشته باشید که لباسهای بلند برای شما مناسب نیستند. پس حتما مدلی را انتخاب کنید که خیلی برایتان بلند نباشد.

تونیک کمربند دار: این تونیک به همراه کمربند استفاده میشود و مناسب برای اندام هایی همانند ساعت شنی میباشد. تونیک پلیسه دار: این تونیک با استفاده از پاچه ای ضخیم دوخت شده و با نوع پیلی شکلی که در نقاطی از آن ایجاد شده میتواند ایرادهای اندام را برطرف کند. تونیک یقهدار: اکثر تونیک ها با جنس نخی دارای یقه هستند و طرح یقه دار زیبایی دو چندانی را به تونیک می بخشد. انواع یقه ایستاده، یقه هفتی، یقه شل، رافل دار و غیره از انواع متفاوتی هستند که شما میتوانید انتخاب نمایید.

انتخاب طرحهای ریز و رنگ تیره کمک میکند که اندامتان کوچکتر به نظر بیاید. از آنجا که سعی میکنیم تمرکز به سمت بالاتنه و صورت باشد، بهتر است از گوشواره یا گردنبندهای کوتاه با گردن آویزهای بلند استفاده کنید. اندام ساعت شنی: فرم ساعت شنی ایده آلترین نوع اندام است. زنانی که اندامی به شکل ساعت شنی دارند می توانند هر مدل تونیکی را بدون محدودیت بپوشند. همچنین این شانس را هم دارند تا تونیک های بدون آستین و کمر باریک تری را انتخاب کنند.

زمانی که هوا اندکی گرمتر بشود دیگر نمیتوان از شلوار به همراه تونیک استفاده کرد و شما می بایست تونیک را به همراه دامن کوتاه ست کنید تا احساس گرمای کمتری کنید. همچنین به یاد داشته باشید که یک تونیک نازکتر و کم وزن و اندکی گشاد تر را انتخاب نمایید تا کمتر گرمتان شود. می توانید به همراه این ترکیب یک جفت صندل با کفش پاشنه بلند بپوشید. و در نهایت با استفاده از اکسسوری هایی مثل گردنبندی ظریف و یا دستمال گردن نازک به همراه یک کیف غیر رسمی به خود یک استایل خاص و منحصر به فرد ببخشید. 

تونیک می تواند آستین بلند یا آستین کوتاه باشد و میزان تنگی و گشادی و جنس آن نیز در برندهای مختلف متفاوت است. انواع تونیک زنانه را بشناسید! تونیک اسپرت: یکی از پرطرفدارترین تونیکهای زنانه و دخترانه، تونیکهای اسپرت هستند. تونیکهای اسپرت معمولاً بهصورت جلوبسته هستند و آستین سهربع یا کوتاه دارند. تونیک گشاد: این مدل تونیک با نوعی پارچه نرم و روان به شکل گشاد و چین دار ساخته شده که دارای طرح های متنوعی هم میباشد.

استفاده از یک کمربند روی تونیک هم می تواند به شیک تر شدن استایل این تیپ بدنی کمک کند. اندام مستطیلی: اگر اندام مستطیل شکلی دارید، پیدا کردن یک تونیک روزانه راحتی کار بسیار سختی خواهد بود. اما می توانید مدل هایی را انتخاب کنید که در قسمت کمر تنگ هستند. خودتان هم می توانید روی تونیک از یک کمربند استفاده کنید. اندام توپر: در مورد اندامهای توپر لازم نیست که تن پوشی مانند چادر استفاده کنید و بهتر است بین لباس بیش از حد تنگ و چسبان و بسیار گشاد، تعادلی برقرار شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.