لغو جراحی های غیرضروری در ایالت کالیفرنیا

جدیدترین اخبار استانها را در این وبلاگ بخوانید.

لغو جراحی های غیرضروری در ایالت کالیفرنیا

۲,۱۱۲ بازديد

لغو جراحی های غیرضروری در ایالت کالیفرنیا https://rosemag.ir/2021/01/09/لغو-جراحی-های-غیرضروری-در-ایالت-کالیفر/ مجله رز Sat, 09 Jan 2021 03:13:26 0000 مجله علمی و پزشکی https://rosemag.ir/2021/01/09/لغو-جراحی-های-غیرضروری-در-ایالت-کالیفر/ جراحی ها نیاز به ظرفیت مراقبت های ویژه در مناطقی دارند که تختخوابها با 10 درصد یا کمتر ماندن دومین مقام بهداشت کالیفرنیا هستند. وزارت بهداشت عمومی ، گفت كه این اقدام با هدف كاهش فشار بر مراكز بهداشتی درمانی ایالتی كالیفرنیا و تعداد زیادی از بیماران مبتلا به Covid-19 انجام می شود. این پروژه …

جراحی ها نیاز به ظرفیت مراقبت های ویژه در مناطقی دارند که تختخوابها با 10 درصد یا کمتر ماندن دومین مقام بهداشت کالیفرنیا هستند.

وزارت بهداشت عمومی ، گفت كه این اقدام با هدف كاهش فشار بر مراكز بهداشتی درمانی ایالتی كالیفرنیا و تعداد زیادی از بیماران مبتلا به Covid-19 انجام می شود. این پروژه قرار است به مدت سه هفته ادامه یابد.

طبق گفته وزارت بهداشت عمومی کالیفرنیا ، افرادی که برای افزایش starJ در این ایالت به سر می برند موارد بیماری را در یک کادر پزشکی 19 Covid آورده اند و این به معنای فشار زیاد است. طی دو ماه گذشته ، تعداد بستری شدن در بیمارستان برای بیماری Covid ، 19 نفر از این منطقه هفت برابر شده است ، و در درجه اول با تعداد بیماران تحت درمان در بخش مراقبت های ویژه به مدت شش نفر مرتبط است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.