«واویلوف» اولین شهید ذخایر ژنتیکی

جدیدترین اخبار استانها را در این وبلاگ بخوانید.

«واویلوف» اولین شهید ذخایر ژنتیکی

۲,۱۳۷ بازديد

«واویلوف» اولین شهید ذخایر ژنتیکی https://rosemag.ir/2021/01/28/واویلوف-اولین-شهید-ذخایر-ژنتیکی/ مجله رز Thu, 28 Jan 2021 18:02:55 0000 مجله عمومی https://rosemag.ir/2021/01/28/واویلوف-اولین-شهید-ذخایر-ژنتیکی/ اولین مورد مربوط به گونه HRP است که مانند دیواره ای سبز (HRP aretioides) به سنگ می چسبد. با وجود سنگ تنبل در چمن ها. سپس گیاه پیاز معتبر ، زاویه قسمت پایین ساقه با برگها ، سبز و متورم است. در سال 1995 ، هنگام کار روی پایان نامه دکترای خود در مورد گلستان …

اولین مورد مربوط به گونه HRP است که مانند دیواره ای سبز (HRP aretioides) به سنگ می چسبد. با وجود سنگ تنبل در چمن ها. سپس گیاه پیاز معتبر ، زاویه قسمت پایین ساقه با برگها ، سبز و متورم است. در سال 1995 ، هنگام کار روی پایان نامه دکترای خود در مورد گلستان ، این گیاه را پیدا کردم. دسترسی به آن غیرممکن است. 1 پیاز قادر به انجام این کار من را به آلمان می رساند. و من قادر به شناسایی و شناسایی چیزی نبودم که کاشته شده است. و نام یکی از اجداد وی پیاز خوراکی vavilovii (Allium vavilovii). مقاله او را منتشر کردم. یکی از دوستانم که آلومینیوم متخصص دکتر فردریش است ، آلمانی ها توانستند آن را باور کنند. و گیاه با ایران ، و ما آن را دیدیم ، او حق داشت.

واویلوف کی بود؟ نیکلاس واویلوف متخصص ژنتیک گیاهی بود. وی با ارائه نظریه ها مراکز ثقل انواع ژنتیکی گیاهان کاشته شده در سراسر جهان را یافت. وقتی که او در روسیه استالین کار می کرد ، تروفین لیسنکو یک شخصیت قدرتمند ضد دولت وویلوف دارد. نیروی اعدام استالین و اوراق قرضه واویلوف 1941. البته به محکومیتش به 20 سال زندان و دو سال بعد ، او 56 سال در زندان درگذشت.

جالب این است که چه اتفاقی می افتد شاید زمان مرگ است ، جایی که با Nicholas Vavilov مصادف می شود پس از چندین سال در تعقیب دقیق ، وزیر کشاورزی تصویب کرد که دستور کاشت Paulownia را شکست داد. به عنوان فردی که سالها در استان گلستان کار می کرد ، ده ها مورد دیگر وجود دارد ، مانند یک واویولوی دیگر که در اسرار گلستان است.
و آنها شکایت دارند که دانشگاه شرقی شرقی در میانه کشور نمی تواند همکارانش را مجاب کند که از زیباترین گیاهان استان در ایران لذت ببرند. وقتی ، اما ، و زمینه تحقیقاتی آن در زمینه ها و گیاهان برای کشورشان جنگ نیست.

این واردکننده دانشگاه دلپذیری نیست ، که همچنین از حامیان گیاه است در معرض تهدید تنوع زیستی ، مهمترین مرکز تنوع گیاهان در طبیعت است. دانشگاه مکانی برای بحث ، بحث و تحقیق است ، از گروهی شروع می شود که ادبیات موجود در اینستاگرام را بعد از یک تصویر زشت نمی بینند. گیاه پس از ترویج بدون قانون به طوری که کسانی که از هر راهی برای از بین بردن طبیعی و بر خلاف میل او استفاده می کنند. لیسنکوس همیشه نبوده و خواهد بود ، فقط وقتی که 80 سال داشته باشد ، پیشرفت بزرگی در دانش بشر داشته است و ایران یک کشور امضا کننده است ، کنوانسیون بیولوژیک انواع نظرات راجع به قانون است زیرا آنها آنها را دریافت نمی کنند ، تا زمانی که سرزمین مادری آنها ، بستر بذر ایران در سودآور باشد و برگردد. آلن ، گونه های مهاجم خطرناک.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.